sot.blogg.se

Juletid......yo.

Kategori: Allmänt

Nu tänkte jag, Fanny som är den andra aktiva (ehm.. ja) bloggansvariga här, skriva ett inlägg och berätta om att vi helgen hade vi klassfest i SOT. Men då hade Erika hunnit före, attans hon är så snabb alltså. Men nej det är bra att hon skriver här och är duktig. Hjärta på henne lixom.

Som ni kanske märker (eller kommer märka) så tycker vi i SOT om varandra väldigt mycket. Och det är verkligen bästa klassen jag går i. Efter luciatåget i torsdags och all stress vi har just nu skulle jag lätt bangat på utgång i fredags om det inte var för att det var den bästa klassen som skulle ut. Då går partymood på i alla lägen.

Iaf, på tisdag och onsdag har vi julshow. Vi har satt ihop nummrerna både själva och med våra lärare och det är t.om. 2 akter så!
Ja, så det blir full rulle och koma för oss igen innan det blir jullov och jul.

 
Första bilden JAG tog på min klass

Kommentarer


Kommentera inlägget här: