sot.blogg.se

SnartÄrDetJulHärIVårtHus

Kategori: Allmänt

Idag har vi repat för fullt inför juluppvisningen, och alla förutom jag gör det fortfarande! Jag var lite bättre än alla andra så jag behövde inte öva mer. Hihihoho jag skojar, jag behöver det nog mer än resten, men jag är rörig och fick inte ihop det där livspusslet man kämpar med riktigt. Men nu sitter jag på min rast och känner att jag borde försöka bidra på något sätt i alla fall. Så jag väljer att skriva om mig själv i vår gemensamma blogg... Det kan ju inte bli fel! Inte finns det mycket som kan mäta sig med att få läsa några väl valda rader om mig, eller hur? Nej men jag kan ju passa på att tala om hur sjukt duktiga alla i min klass är! Fast det är de ju inte så det blir ju lite fel... Höhö I'm on a roll här... Nej men om man för en gångs skull skulle ta och vara lite seriös, mina klasskamrater har blåst skallen av mig sedan dag ett. Igår när det sjöngs glänsöversjöochstrand och jag hörde allas vackra stämmor ville jag gråta tillsammans med de i publiken som vi faktiskt fick att gråta. Är inte det helt sjukt hörrni? Att folk blev så rörda av någonting som varit så roligt att göra! Jag vet att det finns lite inspelningar från detta så jag ska försöka få det skickat till mig så att jag kan lägga upp det, men tills vidare kan ni ju ta och fräsha upp minnet från teaterfestivalen i oktober lite! 
 
 
/Erika
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: