sot.blogg.se

ÅååååååååååhÅåååååååååhVadViÄrBra

Kategori: Allmänt

Hej hej hej alla kära vänner! 
Vi har nu kört våra julshower och det var så jävla kul! Om publiken tyckte det är en annan femma... Nejaskojar hihihoho. Alla jag har pratat med har varit jättejättejätteimponerade! Lite för imponerade egentligen... Det var lite för många "det var faktiskt jättebra" och förvånade miner. Tydligen hade de inte förväntat sig att någonting jag skulle vara med i skulle kunna vara bra... But we proved them wrong ladies and gentlemen! Så tack för det och tack för en grymt fantastiskt fabulös julshow hörrni! 
 
Jag var ute på facebook och försökte hitta bilder eftersom jag själv är så jävla bra på att vara aktiv med kameran... Och jag hittade i alla fall en! Från pjäsen 2307! Om ni vill och orkar får ni jättegärna skicka bilder till [email protected] så att jag och Fanny har någonting att blogga med :)
Puss och kram på er!
/Erika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: